No Tevis sagaidām:

– vidējo profesionālo vai augstāko izglītību ekonomikā vai finansēs;

– izpratni par budžeta plānošanu un veidošanu, peļņas un zaudējumu aprēķinu gatavošanu;

– ļoti labas iemaņas ar programmatūru MS Excel;

– analītisko un loģisko domāšanu;

– ļoti labas latviešu valodas zināšanas;

– vēlama pieredze ar grāmatvedības programmu Horizon.

 

Tavi pienākumi būs:

– ikgadēja uzņēmuma budžetu sagatavošana;

– ikmēneša budžeta izpildes kontrole noteiktā termiņā (peļņas vai zaudējuma aprēķins);

– apkopot uzņēmuma ikmēneša naudas plūsmu;

– veidot uzņēmuma un projektu apgrozījuma/rezultāta prognozes;

– pēc pieprasījuma veidot atsevišķu uzskaites procesu optimizācijas modeļus, matricas;

– iesaistīties grāmatvedības programmas procesu optimizācijā;

– veidot grāmatvedības programmas publicējamās atskaites un pārvaldīt to reģistru darbinieku pašapkalpošanās portālā Visma HoP.

 

Mēs Tev piedāvāsim:

– atalgojumu no 1700,00 EUR līdz 2000,00 EUR pirms nodokļu nomaksas, atalgojums atkarīgs no kandidāta profesionālā līmeņa;

– veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika;

– iespēju pilnveidoties profesionāli;

– sakārtotu darba vidi un elastīgu darba laiku;

– draudzīgu, atsaucīgu kolektīvu un kopīgus pasākumus. 

Curriculum Vitae un pieteikuma vēstuli ar sīkāku darba pieredzes aprakstu un atsauci uz vakanci gaidīsim pa e-pastu: personals@arcers.lv .

Sazināsimies tikai ar kandidātiem, kuri tiks uzaicināti uz nākamo atlases kārtu.

 

  • Darba slodze

    40h/nedēļā
  • Līgums

    uz nenoteiktu laiku
  • Atalgojums

    1700 – 2000 EUR bruto