No Tevis sagaidām:

– vidējo profesionālo vai augstāko izglītību ekonomikā, finansēs vai grāmatvedībā;

– vismaz 3 gadu pieredzi līdzīgā amatā;

– pieredzi gada pārskata sagatavošanā;

–  ļoti labas iemaņas ar programmatūru MS Excel;

– analītisko un loģisko domāšanu, precizitāti un spēju strādāt patstāvīgi;

– ļoti labas latviešu valodas zināšanas;

– vēlamas priekšzināšanas ar grāmatvedības programmu Horizon.

 

Tavi pienākumi būs:

– organizēt un veikt pilnu uzņēmuma grāmatvedības uzskaiti, atbilstoši LR spēkā esošās likumdošanas prasībām;

– sagatavot ikmēneša finanšu atskaites uzņēmuma vadībai un valsts institūcijām;

– veikt algu aprēķinus un pamatlīdzekļu uzskaiti;

– sagatavot gada pārskatu, saskaņā ar LR spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem;

-sekot līdzi izmaiņām LR spēkā esošajos normatīvajos aktos.

 

Mēs Tev piedāvāsim:

– atalgojumu no 1600,00 EUR līdz 2000,00 EUR pirms nodokļu nomaksas, atalgojums atkarīgs no kandidāta profesionālā līmeņa;

– veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika;

– sakārtotu darba vidi un elastīgu darba laiku, darba vieta Rīgā;

– iespēju mācīties un pilnveidoties profesionāli;

– draudzīgu, atsaucīgu kolektīvu un kopīgus pasākumus. 

Curriculum Vitae un pieteikuma vēstuli ar sīkāku darba pieredzes aprakstu un atsauci uz vakanci gaidīsim pa e-pastu: personals@arcers.lv .

Sazināsimies tikai ar kandidātiem, kuri tiks uzaicināti uz nākamo atlases kārtu.

 

  • Darba slodze

    40h/nedēļā
  • Līgums

    Darbs saistītā uzņēmumā, klātienē
  • Atalgojums

    1600,00 - 2000,00 EUR bruto