No Tevis sagaidām:
– vidējo profesionālo vai augstāko izglītību ekonomikā, finansēs vai grāmatvedībā;
– vismaz 3 gadu pieredzi līdzīgā amatā;
– pieredzi gada pārskata sagatavošanā;
– ļoti labas iemaņas ar programmatūru MS Excel;
– analītisko un loģisko domāšanu, precizitāti un spēju strādāt patstāvīgi;
– ļoti labas latviešu valodas zināšanas;
– vēlamas priekšzināšanas ar grāmatvedības programmu Horizon.
Tavi pienākumi būs:
– organizēt un veikt pilnu uzņēmuma grāmatvedības uzskaiti, atbilstoši LR spēkā esošās likumdošanas prasībām;
– sagatavot ikmēneša finanšu atskaites uzņēmuma vadībai un valsts institūcijām;
– veikt algu aprēķinus un pamatlīdzekļu uzskaiti;
– sagatavot gada pārskatu, saskaņā ar LR spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem;
-sekot līdzi izmaiņām LR spēkā esošajos normatīvajos aktos.
Mēs Tev piedāvāsim:
– atalgojumu no 1600,00 EUR līdz 2000,00 EUR pirms nodokļu nomaksas, atalgojums atkarīgs no kandidāta profesionālā līmeņa;
– veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika;
– sakārtotu darba vidi un elastīgu darba laiku, darba vieta Rīgā;
– iespēju mācīties un pilnveidoties profesionāli;
– draudzīgu, atsaucīgu kolektīvu un kopīgus pasākumus.